Kolposkopiayhdistyksen vuosikokous ja luennot 2022

Koronapandemiatilanteen aiheuttamien kokoontumisrajoitusten vuoksi Suomen Kolposkopiayhdistys ry:n (SKY) koulutuspäivä perjantaina 21.1.2022 joudutaan pitämään alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen täysin virtuaalisena. Koulutuspäivien aikataulua on hieman muokattu alkuperäisestä, uusi ohjelma alla.

lmottautuneille on lähetetty osallistumislinkki ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Koulutuksen alustana on Zoom. Mikäli et ole saanut linkkiä, ota yhteyttä: anni.virtanen@hus.fi

Suosittuja hands on -työpajoja ei tänäkään vuonna voida järjestää toivotulla tavalla. Työpajojen tilalla koulutuspäivä alkaa kuitenkin kaikille yhteisellä interaktiivisella etäkoulutuksella, joka sisältää sekä fluornatiivin käyttöä, että Swede Score -pisteytystä havainnollistavia potilastapauksia.

Koulutukselle on myönnetty 8 koulutustuntia erikoislääkärikoulutukseen (naistentaudit ja synnytykset, patologia).

Osallistumismaksu

Osallistumismaksu koko päivän koulutukseen on yhdistyksen jäsenille 150 € ja muille 180 €.
Maksu suoritetaan Suomen Kolposkopiayhdistyksen tilille: Nordea; FI 53 2058 2100 0172 79. Käytä maksun yhteydessä viitenumeroa: 9910007.

Lämpimästi tervetuloa!

Ohjelma: